MENI

Maja Nikolić u Velikom bratu: Bobane, obuci gaće da ti se ne vidi vagina!


Taman kad smo pomislili da nas Maja Nikolić ničim ne može iznenaditi, pevačica je Bobanu Stojanoviću uputila niz ružnih komentara aludirajući na njegovu seksualnu orijentaciju.


Boban je pokušavao da ostane smiren

Prvo je Boban u ispovedaovnici ispričao da mu se Maja ne dopada jer je  "arogantna" i "svima skače po živcma", a onda je ulaskom u spavaću sobu izjavio da i intelektualci mogu da slušaju Vendi.

- Koji si ti intelektualac - odreagovala je Maja.

Boban je našao način da joj uzvrati:
- A ti si u javnom diskursu intelektulac ? Ti si pevačica - poručio je on.

Nikolićeva je jasno stavila do znanja kakvu titulu ima:
- Ja sam estradni umetnik, a i estradni umetnici mogu da budu intelektualci.

Posle rasprave o intelektualcima prešlo se na žestoke uvrede.
- Ja nisam rekao za sebe da sam intelektualac, ne stavljaj mi u usta ono što nisam rekao -  izgubio je Boban strpljenje.

Maja je šokirala ukućane svojim komentarom:
 - Mi znamo šta voliš da stavljaš u usta -  rekla je pevačica.
Teško da je Stojanović mogao da ostane ravnodušan:
- Toliko su prosta i staješ mi na žulj i skačeš mi na ganglije svaki dan - obratio joj se Boban.

Maju je ovo baš zabavilo.
- Šta su ganglije, da li su to mošnice, molim te, Veliki brate, donesi nam Vujakliju, da li Boban ima mošnice ili ima gagnglije - pitala se Nikolićeva.

I ovo nije kraj... Sledećom svojom izjavom izazvala je osudu mnogih ukućana.
- Pali i obuci gaće da ti se ne vidi vagina - bila je oštra Maja.
Sve što je Boban mogao da  kaže bilo je:
- Da li možeš da budeš toliko prosta - pitao je, a onda je i on pomenuo njenu vaginu.
- Ti moju vaginu nisi video - rekla je Maja.
Stojanović  joj je uzvratio:
- I ne želim da je vidim.

Mnogi ukućani su koemtarisali da je Maja ovoga puta preterala:
- Ovo je nezamisliivo, prevazišla si samu sebe - rekla joj je Aneta Nakovska.

Нема коментара:

Постави коментар