MENI

Džoni Štulić objavio album "Gozba" na YouTube

Branimir Džoni Štulić, jedan od najplodnijih kantautora sa Balkana, objavio je ceo album "Gozba" na kanalu YouTube. Poslušajte svih 15 pesama (među kojima ima i obrada starogradskih) OVDE.




Da, podsetimo, u nedavnom intervjuu Branimir Džoni Štulić je rekao da ne planira koncerte.

"Oduvek sam radio skromno i nikad nisam radio velike stvari. Držao sam se do 600 ljudi i meni je to bilo dovoljno da pokrijem koncert, jer to tada moglo tako. Da sam se oslanjao na velike organizacije, verovatno bih svirao deset koncerata godišnje, ali ja se nikad muzikom nisam bavio zbog toga", iskren je Štulić, koji dodaje da nije vežbao 40 godina i da "svira da ne zaboravi".

Poslušajte svih 15 pesama (među kojima ima i obrada starogradskih) OVDE.

Нема коментара:

Постави коментар