MENI

Najlepša udata žena Srbije - Jelena Adžić Kiš

Prvi put je proglašena pobednica Mrs. Srbija koja će predstavljati našu zemlju u Kini krajem godine. Tridesetpetogodišnja Jelena Adžić Kiš, koja je osvojila najviše glasova stručnog žirija, već je deset godina u braku i ima troje dece. 


Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Sidneju, predsednica je Matice iseljenika Srbije i trenutno priprema doktorat.

Mrs. Srbije, Jelena Adžić Kiš je ekskluzivno za naš portal otkrila ko za nju danas predstavlja super ženu?

- Za mene je danas super žena ona koja zaista uspe da sačuva porodicu, ali ne formalno nego da ceni supruga, decu, pomoć roditelja, braću i sestre, kao jedan tim. Ja pod porodicom ne podrazumevam samo supruga i decu, već mnogo šire – mi smo svi jedan tim i jedni drugima činimo da nam život bude lakši. To se i deci trudim da usadim, jer smo mi kao domine, ako jedan pada svi se rušimo.

Kako je biti mama troje dece?

- Imam dve devojčice i malog batu kojem je upravo danas treći rođendan. On nam je kao neka igračka u kući. Ćerke imaju devet i sedam godina. Iskreno, meni uopšte nije bilo teško da se porodim. Radije bih se opet porađala nego da idem kod zubara, jer u deci vidim iskrenu sreću i zadovoljstvo.

Šta mislite o položaju zaposlenih mama u društvu?

- Nažalost, nama najveći problem predstavlja to što društvo ne dozvoljava fleksibilno radno vreme. Sećate se kako je bilo ranije kada se radilo do tri, pa bismo imali zajednički ručak, a do pet je bilo nepristojno zvati. Sada tek u pet završavamo s poslom, do šest smo kod kuće i sve što stignemo je da kažemo “laku noć” svojoj deci. To je pogubno i zbog svega toga treba imati na umu da porodica mora da se očuva.

Planirate da doktorirate? Da li je moguće to sve postići?

- Mislim da sve može da se postigne. Meni je išlo ovako: jedna diploma- jedno dete (smeh). Planiram da doktoriram u Australiji na temu uloge novih lidera, kakvi su nam lideri potrebni u 21. veku, pa se bavim istraživačkim radom, možda su to žene...
(izvor: Super žena)

Нема коментара:

Постави коментар