MENI

Severinin prvi video! (VIDEO)

Hrvatica kraljice estrade, Severina Vučković, danas je poznata pevačica, ali ranih 90-ih, bila je prava devojka, bez... A što se o njeznog debija tiče, bilo je to na Splitskom festivalu 1990. na kojem je nastupila s pesmom "Vodi me na ples".





Reč je o Severininu debiju na Splitskom festivalu 1990. na kojem je nastupila s pjesmom "Vodi me na ples".

Prvu pesmu za nju, "Proljeće", napisao je Zdenko Runjić. Godine 1993. Izlaze "Dalmatinka" i "Paloma Nera", pesme koje joj otvaraju vrata estrade. U saradnji s Đorđom Novkovićem izdaje hit-CD "Ja samo pjevam".

Severina Vučković rođena je 1972. godine u Splitu u radničkoj porodici Ane i Severa Vučkovića. Kao dete je plesala i svirala klavir. U KUD-u Mozaik se isticala, što je primetila voditeljka Lepa Smoje.

Kao 13-godišnjakinja nastupa u mjuziklu "Frane Štrapalo". Dobila je ulogu Franine devojke, Karmele.

Nastup na Splitskom festivalu je bio gotovo sam početak njene karijere.

Нема коментара:

Постави коментар