MENI

VIDEO SNIMAK: Kako je Žandarmerija pretukla Vučićevog brata

Foto: YouTube screenshot
Pripadnici Žandarmerije su na Slaviji pretukli Andreja Vučića, brata Aleksandra Vučića, i trojicu muškaraca iz obezbeđenja.





Kako se nezvanično saznaje, Andrej Vučić je privatno bio sa trojicom članova obezbeđenja, koje je dobio kao član porodice premijera. Kako su u centru Beograda raspoređene jake policijske snage zbog Parade ponosa, pripadnici Žandarmerije su u Birčaninovoj ulici, u blizini Slavije, hteli da legitimišu Andreja Vučića i njegovo obezbeđenje, nakon čega je došlo do koškanja a potom i do tuče.

"Pustite me da prođem, nemam nameru da nikoga ugrožavam", rekao je Andrej, a žandarmi su nasrnuli na njega pendrecima.

O prebijanju svog brata od strane pripadnika Žandarmerije, premijer Aleksandar Vučić je rekao da razume pripadnike Žandarmerije koji su to uradili, da su verovatno bili nervozni jer su danas radili.

"Ja razumem tu nervozu, radili su nešto protiv svojih uverenja", rekao je premijer.

"Za mene je ovo bio jedan od najtežih dana. Svog brata volim najviše na svetu, ali ovde nisam kao brat. Mogu da kažem da su dvojica pripadnika mog obezbeđenja došli krvavih glava i čini mi se da je došlo do prekoračejna ovlašćenja, ali oni su se izvinili i nećemo privatno goniti bilo koga", naveo je Vučić.

Нема коментара:

Постави коментар