MENI

Najsladje dečje novogodišnje odluke

Odrasli imaju svoje novogodišnje odluke, a kada bi ih mališani donosili, verovatno bi bile ovakve.

Photo by Serge Bertasius Photography / FreeDigitalPhotos.net

Ove godine ću biti mirna dok me mama češlja i pravi mi frizuru, obećala bi sebi dugokosa devojčica.

Neću istisnuti pola tube paste svaki put kada perem zube. I da, redovno ću prati zube, novogodišnja je odluka koja je primenjiva na većinu dece.

Mališan koji voli da "čačka" po maminom telefonu, obećao bi sebi da će u novoj godini izbrisati manje aplikacija koje mama instalira.

Neću duvati u slamku kada pijem sok, da bih pravi/la mehuriće u čaši.

Neću ponoviti incident sa flomasterima kada se mama baš iznervirala - ono kada sam se išvrljao/la po licu.

Takođe, neću piškiti u kadu baš svaki put kada me mama kupa.

Postaraću se da ne okrećem slikovnice naopako kada se pravim da čitam. To baš može da bude neprijatno.

Dozvoliću svojim roditeljima da na miru slažu sudove u mašinu za sudove. Ali, nedostajaće mi taj njihovi izbezumljen pogled kada krenem prema nožu, obećao bi sebi jedan "đavolak".

Ove godine ću definitivno savladati korišćenje pribora za jelo!

Neću više skidati pelenu i ostavljati je nasred sobe.

2023. će biti godina kada ću uspeti da savladam ogradicu za bebe.

Prestaću da jedem slatkiše pre ručka, to će mamu mnogo obradovati.

Ograničiću svoje histerično vrištanje na maksimum dva, tri puta nedeljno.

Ove godine ima da savladam piškenje u nošu!

Pokušaću da ne pravim grimase kada mi kažu da ćemo jesti povrće.

Autor: mondo.rs

1 коментар:

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam već šest godina u braku bez djece, jer je liječnik rekao da imam mali broj sperme tako da moja supruga traži razvod, bila je bolesna i umorna od toga da bude sa mnom. Trudio sam se najbolje što sam mogao, ali ništa nije uspjelo. Mislio sam da je više neću sresti dok nisam upoznao svog starog prijatelja koji mi je rekao za mađioničara koji se zove Dr. Osazee, dao mi je svoju adresu e-pošte i broj mobitela. Kontaktirao sam ga i uvjeravao me da će mi se supruga vratiti u roku od tri dana ako budem samo spreman platiti porez s kojim radim samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubav i lijek, a posljednji mi je rekao mi je da se moja supruga vraća. vrlo smiješno ujutro moja supruga je došla plačući i ispričala se i rekla da je to djelo vragova, pa sam i dalje iznenađen ovim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio s pisanjem, dva mjeseca kasnije supruga je zatrudnjela bilo je poput čuda, pa nemojte se sramiti što je to učinio za mene i mislim da to može učiniti i za vas. Ako trebate njegovu pomoć, možete kontaktirati njegov doctorosazeetemple235@gmail.com WhatsApp ili Viber ili ga nazvati odmah: +1 (301) 747-3442 Dr.Osazee također tretira:

    ОдговориИзбриши