MENI

"Mućke" slave 34. rođendan

Dogovodštine Del Boja i njegovog brata Rodnija godinama su uveseljavale gledaoce, a možda se ta serija nigde nije "primila" bolje od Balkana. "U ovo vreme sledeće godine, bićemo milioneri", možda je i najcitiranija rečenica iz ove serije.


Foto: BBC

Prva epizoda emitovana je upravo 8. septembra 1981. godine, i to pod nazivom koji bi se danas sasvim drugačije protumačio: "Big Brother". U samom startu nisu naišle na oduševljenje publike, ali s vremenom su stekle kultni status i uvrstile se na listu najboljih sitkoma ikada.

U nizu drugih nagrada, 2004. godine BBC-jevo istraživanje donelo im je titulu najboljeg britanskog sitkoma.

Novi nastavci Mućki snimali su se kroz sedam sezona do 1991. godine, a do 2003. godine objavljivani su posebni božićni specijali.

Pre nekoliko meseci grupa ljubitelja ove serije pokrenula je sajt posvećen upravo ovom tv ostvarenju, sa idejom da sve ljubitelje i zaljubljenike u ovu popularnu britansku seriju okupi na jednom mestu.

Svi posetioci sajta onlyfoolsandhorsesfanbalkan.freshcreator.com/hrv/pocetna-stranica mogu da uživaju u online serijalima svih epizoda sa prevodom, u zanimljivostima, novim informacijama, o svemu što ima bilo kakve dodirne tačke sa serijom. Na sajtu je omogućeno i naručivanje majica sa motivima iz serije.

Momci koji su pokrenuli sajt su u kontaktu sa jednim od glumaca - Džonom Čalisom (Bojsi), koji je bio oduševljen kada je čuo za sajt i uopšte za ideju. Rekli su nam i da im je hit iz serije, Delova rečenica (kada kritikuje Rodnija): "Rodney you... plonker!".

Delboj je stvarno postojao...i zvao se Derek


Omiljena televizijska "faca" Derek Delboj Troter, lik je po kojem znamo sera Dejvida Džejsona. Kokni naglasak, zlatan lančić i prstenje i firmirana odela sa buvljaka, nisu samo delo tvorca serije Džona Salivana.

"Kada sam imao 19 godina obilazio sam gradilišta u potrazi za poslom. Tada sam upoznao 'pravog radnika' Dereka Hoklija koji je nosio elegantno odelo, a preko njega kaput od kamilje kože. Kosa mu je besprekorno bila nauljena i začešljana. Čim sam pročitao scenario za 'Mućke' setio sam se njega", rekao je Džejson i dodao da je "mogao da čuje njegov glas i vidi njegove pokrete čitajući scenario.

"Jednom sam pomislio da bi pravi Derek mogao da se naljuti što sam u intervjuima pričao da je on bio inspiracija mom liku, ali sam ubrzo, nažalost, dobio pismo od njegove ćerke, napisano nedugo posle njegove smrti, u kojem mi je napisala da je bila oduševljena time što me je inspirisao".

Нема коментара:

Постави коментар