MENI

Novakov rijaliti šou!

Foto: @DjokerNole / Twitter
Odjeknulo je u naslovima svetskih medija - Đoković u rijalitiju! Ali, biće to šou na Novakov način, niz epizoda u kojima će promovisati prave vrednosti. 



Najbolji teniser u saradnji sa "Amazon prajmom" snimaće dokumentarce o svom profesionalnom i privatnom životu koji će biti emitovani sledeće godine u SAD, Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Austriji i Japanu.

- Strast, izdržljivost, posvećenost i samospoznaja su ključni elementi šampiona, ali ih je nemoguće održati bez snažne podrške iz okoline. Ja sam srećen što imam podršku i porodice i jakog tima sa kojim radim. Moji fanovi su patili i proslavljali sa mnom od početka moje karijere, a sada želim da podelim sa njima sve iz mog svakodnevnog života i ono što je meni važno - moje vrednosti, uverenja i navike - i takođe da ih upoznam sa svim fantastičnim ljudima koji su uvek pored mene - naveo je Đoković u saopštenju.

Kamere će pratiti u stopu našeg asa i tokom boravka u Beogradu, a emisije će biti posvećene i njegovom radu u Fondaciji "Novak Đoković" i u Unicefu.

Нема коментара:

Постави коментар