![]() |
Pixabay |
Reč je lokalnim komunalnim taksama i u zavisnosti od grada do grada biće različita cena, odnosno različit stepen poskupljenja.
Direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović kaže da su vozači u Srbiji u prethodnih deset godina imali dosta nameta. To su, kako je rekao, troškovi koji su bili u najvećem broju opravdani – prsluci, zimske gume, prva pomoć.
"Mislim da je vreme da vozači budu malo nagrađeni, da im takse budu smanjene, pogotovo da budu manje onima koji voze ekološki prihvatljive automobile, kao što su vozila na plin i metan", naveo je Okanović u Jutarnjem programu RTS-a.
"Da malo kao država stimulišemo uvoz i kupovinu ekološki prihvatljivih vozila", rekao je Okanović i ukazao da je u interesu svih nas da imamo što noviji vozni park. Prema njegovim rečima, starost voznog parka Srbije je negde oko 16, 17 godina, u zavisnosti od regiona do regiona.
Нема коментара:
Постави коментар