MENI

IVANA ŠPANOVIĆ na svoj 31. rođendan: „Sada sam u ‘izgledaš dobro za svoje godine’ razdoblju“

Naša najbolja atletičarka Ivabna Španović proslavila je 31. rođendan uz komentar „Sada sam u ‘izgledaš dobro za svoje godine’ razdoblju“.

Foto: instagram.com

Te godine mogu biti dragocene zbog velikog iskustva u Tokiju, gde nema kalkulacija, Ivana želi da zlatom pečatira veličanstvenu karijeru.

„Povreda se desila u pogrešno vreme, oporavila sam se. Nismo mnogo odstupili od priprema za Olimpijske igre i više sam nego zadovoljna kako teku pripreme u Dubaiju. Sve što radimo služi cilju da na tom takmičenju budem na mom nivou, da skočim 7,10m -7,15m, jer sve ispod toga nije dovoljno za zlato. Imam 30 godina i nemam više strah od takmičenja. Najavili smo zlato u Tokiju posle Rija i ja nemam nameru da se krijem i da govorim manje od onoga što stvarno očekujem“, direktna je bila nedavno Ivana.

Ivanin kalendar takmičenja navodi da sezonu nastavlja u Grčkoj 22. maja, a kruna sezone očekuje se 3. avgusta u Tokiju.

Нема коментара:

Постави коментар