MENI

Donji veš koji raspaljuje maštu najsmelijih žena

Brend "Agent Provocateur" od početka ide na to da izazove i oslobodi žene, a svojom novom kolekcijom to radi - u štali.

Instagram / Agent Provocateur

“Agent Provocateur” su 1994. pokrenuli Džozef Kore, sin menadžera Seks pistolsa Malkoma Meklarena i modne ikone Vivijen Vestvud, i njegova tadašnja žena Serena Ris, kao liniju donjeg veša namenjenog ženi koja “odiše samopouzdanjem i čistom seksualnošću; koja zna šta želi i kako to da postigne; koja se ne plaši da se prepusti svojim i partnerovim fantazijama”.

I to zvuči kao reklama za bilo koje seksi rublje samo ako niste nikad videli spot za neku “Agent Provocateur” kolekciju, jer ovaj brend oslobađa ženu na malo upečatljiviji, bezobrazniji, uzbudljiviji način.

Poznat je po upečatljivim, ponekad čak kontroverznim kampanjama. Tako je reklama iz 2001, u kojoj Kajli Minok jaše mehaničkog bika, bila zabranjena, da bi nekoliko godina kasnije ponela titulu najprovokativnije svih vremena.

Kejt Mos je zvezda kampanje 2006. i “provocira” crno-belim snovima Gospođe X, u spotu iz 2010. godine Rouzi Hantington Vajtli vezuje svog muškarca i priređuje mu seksi ples u krilu, a u 2014. su u prvom planu seksi domaćice iz pedesetih…

Aktuelna kampanja “Agent Provocateur” nosi scenografiju britanskih bogataških imanja, a maštu raspaljuje prizorima iz štala i vrtova, bičevima i sedlima, kožom i biserima…

Нема коментара:

Постави коментар