MENI

Do 11. aprila u Srbiji ograničene cene goriva; Srbija zabranila izvoz nekih proizvoda

Vlada je usvojila Uredbu o ograničenju cena naftnih derivata evrodizel i evro premijum BMB 95.

Image by Engin Akyurt from Pixabay 

Odluka je donata u cilju sprečavanja većih poremećaja i očuvanja životnog standarda stanovništva, s obzirom na to da se u prethodnom periodu beleži rast cena naftnih derivata, saopšteno je iz vlade.

Uredbom se utvrđuje maksimalna maloprodajna cena i obavezuju privredni subjekti koji obavljaju delatnost trgovine motornim i drugim gorivima na stanicama za snabdevanje prevoznih sredstava, a koji su do donošenja uredbe vršili isporučivali derivate, da nastave sa isporukom isključivo utakanjem u pogonske rezervoare prevoznih sredstava.

Predviđeni su i uslovi i način prodaje naftnih derivata registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima.

Članovi vlade doneli su odluku o privremenom smanjenju akciza za 20 odsto od sadašnjeg iznosa na derivate nafte - olovni benzin, bezolovni benzin i gasna ulja.

Na današnjoj sednici doneta je dopunjena odluka o uslovima i načinu za smanjenje carinskih dažbina na određenu robu, odnosno za izuzimanje određene robe za plaćanje carinskih dažbina u 2022. godini.

Odluka koja se odnosi na naftu i ulja dobijena od bitumenoznih minerala, važiće do 31. decembra ove godine.


Zabranjen izvoz osnovnih poljoprivrednih proizvoda

Vlada je donela i odluku o privremenoj zabrani izvoza osnovnih poljoprivrednih prehrambenih proizvoda bitnih za stanovništvo - zrna pšenice, pšeničnog brašna, kukuruza i prekrupe i suncokretovog ulja, saopštila je vlada.

Dodaje se da je razlog donošnja odluke pravovremeno reagovanje na tržišne poremećaje i rast tražnje, kako na svetskom tako i na domaćem tržištu.

1 коментар:

  1. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju tako da će mi se moj muž zauvijek vratiti i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши