MENI

VREMENSKA PROGNOZA ZA PRVOMAJSKE PRAZNIKE 2023.

Šta nam poručuje vremenska prognoza Republičkog hidrometeorološkog zavoda (RHMZ) za predstojeće praznične dane.

U petak pre podne sunčano, posle podne naoblačenje, a kratkotrajna kiša se očekuje u toku noći. Od subote, ističe se, toplije, ali nestabilno uz smenu sunčanih i oblačnih intervala i sa lokalnom pojavom kiše i plјuskova sa grmlјavinom, koji će se intenzivirati sledeće sedmice.

Foto: hidmet.gov.rs

„Nastavlja se period promenljivog vremena, ali uz postepeni porast temperature koja će se u periodu od 29. aprila do 2. maja kretati u intervalu od 19 do 24 °C. Uz smenu sunčanih i oblačnih intervala očekuju se i padavine – u subotu (29.04.) ujutro i pre podne mestimično će padati kiša, dok će posle podne biti lokalnih pljuskova sa grmljavinom. Kratkotrajna pojava kiše i pljuskova obeležiće i drugi dan vikenda (30.04.), ali će do večernjih sati padavine prestati – rekao je prof. dr Jugoslav Nikolić, direktor RHMZ-a za Kurir.

Kako je najavljeno na sajtu RHMZ, naoblačenje sa kišom i loklanim pljuskovima koje će u subotu ujutru zahvatiti severne, tokom prepodneva i sredinom dana proširiće se i na ostale predele Srbije. Vetar u skretanju na slab do umeren severozapadni. Najniža temperatura od 6 do 11 °C, najviša dnevna od 18 do 22 °C.

Foto: hidmet.gov.rs

U nedelju, a posebno početkom sledeće sedmice, zadržaće se i dalje nestabilno vreme sa čestom pojavom kiše i pljuskova sa grmljavinom i uslovima za lokalno veću količinu padavina u ponedeljak i utorak (1. i 2. maja), istaknuto je.

„U nedelju uveče i tokom većeg dela noći (30.04/01.05.) suvo sa minimalnim temperaturama od 7 do 12 °C. Ipak, pred jutro do Srbije se očekuje nailazak nove oblačnosti sa zapada Balkana i Jadrana koja će 1. maja ujutro usloviti kišu i lokalne pljuskove sa grmljavinom, prvo u zapadnoj polovini Srbije, a tokom dana i u ostalim krajevima. Kiša i pljuskovi sa grmljavinom povremeno se očekuju i u Beogradu… Nestabilno vreme obeležiće i drugi dan praznika, dok će se 3. i 4. maja oblačnost sa padavinama izmestiti ka jugu i istoku poluostrva uz priliv malo hladnijeg vazduha iz srednje Evrope što će usloviti da maksimalne temperature imaju vrednosti oko 15 °C“, naveo je Nikolić.

1 коментар:

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+66 81 302 8552).

    ОдговориИзбриши