MENI

U Kruševcu hrvatske turiste dočekala poruka na automobilu koja se širi na društvenim mrežama

„Dobro došli u Srbiju“, napisano je uz dodatak emotikona smajlića na zadnjem staklu automobila s registarskim oznakama iz Županje. Fotka snimljena u Kruševc za kratko vreme je prikupila na hiljade lajkova i brojne komentare, a preneli su je i brojni internet portali i mediji u regionu.

Foto: Instagram / official.bih.srb.hr.cg

„Lep komentar, svaka čast!“ napisala je jedna osoba, a druga dodala: „Bravo za normalne ljude.“

„Nedostaje ‘Operi me'“, našalila se treća, dok je četvrta napisala: „Uvek dobro došli.“

Sledeći u nizu komentara glasi: "Prije tjedan dana sam bila u Ktusevcu posjetit familiju, moj otac je iz Krusevca, divan narod i divan grad". Pa zatim: "Dosta mrznje,kada mi budemo bolji, bice nam bolje...". da bi jedna od osoba dodala: "Carapani su poznati po gostoprimstvu". 

Нема коментара:

Постави коментар