MENI

Pali Facebook i Instagram

 Korisnici širom sveta prijavljuju probleme sa društvenim mrežama Facebook i Instagram.

Foto Pixabay

Što se tiče Facebooka, on je u još većem problemu - za 45 minuta, 350.000 ljudi je napisalo da im ne radi, i problem je uglavnom to što su "izbačeni" pa ne mogu da se uloguju nazad, već im piše da lozinka nije tačna (isto je i kod nas). Uz to, ne radi ni Facebook Messenger, kao logičan sled okolnosti.

Obe ove drutvene mreže su u vlasništvu kompanije Meta, a iz tehnološkog giganta se i dalje nisu oglasili kako bi rekli šta se dešava.

Mnogi su se javili platformi DownDetector koja prati probleme s društvenim mrežama. Međutim, razlog pada mreža još uvijek nije poznat. 

Iako zvaničnih potvrda još uvek nema, i u Srbiji je primećno da korisnici nisu u mogućnosti da se uloguju na svoje Facebook profile.

Mediji javljaju da ni mreža Threads nije u funkciji. Sve navedene platforme u vlasništvu su korporacije Meta.

"Pokušala sam ući i izbacilo me tražeći lozinku. No nakon što je nije prihvatilo, prepala sam se da sam hakirana i nije mi bilo jasno kako jer imam dvostruki nivo sigurnosti", kazala nam je uznemirena korisnica o padu Facebooka.

Нема коментара:

Постави коментар