MENI

Srbi besni jer im kasne paketi sa TEMU, oglasila se i kompanija

Aplikacija za internet kupovinu "Temu" zaludela je ljude širom sveta, u velikoj meri koriste je i građani Srbije koji su njom oduševljeni. Ipak, nekolicina njih požalila se da im paketi ne stižu na vreme zbog čega se u međuvremenu oglasila i sama kompanija.


Njima pošiljke, kako tvrde za "Blic", kasne više od mesec dana. Zbog velikog broja narudžbina, pojavile su se informacije da su paketomati prebukirani zbog čega se ranije oglasila "Pošta Srbije".

"Pošta Srbije uredno ispunjava svoje ugovorene obaveze u pogledu uručenja pošiljaka generisanih sa platforme Temu. Po pravilu kupci dobijaju poručenu robu u roku od 12 do 15 dana, dok je na samoj platformi prilikom kupovine naznačen rok za isporuku, koji obuhvata period od 12 do 31 dana", saopštilo je ranije JP Pošta Srbije.

Iz ovog preduzeća ukazuju da kupci u Srbiji poručuju robu i na drugim kineskim platformama, gde su rokovi isporuke znatno duži, od 35 i više dana, pa je moguće da naši građani povezuju, odnosno mešaju platforme. “Zabeleženi dinamični rast i sve veći broj pošiljaka sa Temu platforme od juna meseca kada je kineska kompanija Temu započela svoje poslovanje na tržištu Srbije svakako zahteva angažovanje svih naših raspoloživih resursa u maksimalno mogućoj meri, što Pošta i čini kako bi na kvalitetan i profesionalan način zadovoljila rastuće potrebe, dok sve pošiljke nakon što pristignu u naš logistički centar bivaju uručene u roku od 48 sati”, kažu u Pošti.

Oglasila se i  kompanija "Temu". Naveli su da za svaki problem kupci mogu da kontaktiraju podršku koja je dostupna u svakom trenutku, a nude i garanciju povrata novca u trajanju od 90 dana.

"Za Temu je zadovoljstvo kupaca i kvalitet proizvoda od najveće važnosti. Nakon ulaska na srpsko tržište u maju, cenimo povratne informacije naših kupaca i stalno nastojimo da poboljšamo našu komunikaciju i usluge. Kupci mogu kontaktirati našu podršku koja je dostupna 24/7 za pomoć u bilo kojem trenutku. Temu nudi garanciju povrata novca u trajanju od 90 dana za proizvode koji su oštećeni ili nisu onakvi kakvi su opisani", sapštila je kompanija "Temu" za MONDO portal.

1 коментар:

  1. Moje ime je Giovanni Centeno. Prošla sam kroz teške trenutke sa različitim muškarcima koji su našli pravu ljubav i iskreno prihvatanje sve dok nisam upoznala svog muža koji je ušao u moj život i voleo me neopisivo što mogu da objasnim. Živjeli smo zajedno 2 godine i bili sretni dok se nije pojavilo previše svađa i razišli se. Mislila sam da mogu da idem dalje, ali sam shvatila da sam duboko zaljubljena u njega i da mi je zauvek potreban. Nisam imao izbora osim da potražim pomoć, što me je navelo da kontaktiram dr. Gideona, znajući kako je u stanju da pomogne drugima. Obratio je pažnju na mene i dao sve od sebe da nas ponovo pomiri i u roku od 48 sati rezultat se pokazao i vratio mi se, a ja sam ponovo izmislio stvari. Sada su ljubav i sreća vraćeni i sve što mogu reći je da zaista cijenim dr. Gideona što je bio nesebičan u pomaganju meni i drugima, kontaktirajte ga sada on će vam odgovoriti na WhatsApp: +2347042191323
    E-pošta: drgideon611@gmail.com

    ОдговориИзбриши