MENI

Maja Marijana: Molim vas, pustite me na miru! (VIDEO)

Folk pevačica Maja Marijana je konačno progovorila o tome da ju je navodno pretukao njen suprug i menadžer Mladen Šmakić.



–Teško mi sada sve to pada jer nisam navikla na takav vid reklame. Ne mogu ništa da komentarišem zaista. Ne želim ništa loše da kažem. Nadam se da ćete me razumeti. Molim sve da me puste na miru, zamolila je uplakana pevačica.

Ona je na čudan način sve prokomentarisisala i čak u izjavi koju je dala „Ekskluzivu“ deluje kao da je i ona sama kriva za taj incident jer ga je ona izazvala. Međutim, taj deo je ostao nerazjašnjen.

Maja je dodala i da joj je najveću podršku pružila koleginica Dragana Mirković, ali se zahvalila i javnom reagovanju Jelene Karleuše i dodala da bi volela da je barem 10 posto kao ona.
(Pulsonline)

Нема коментара:

Постави коментар