MENI

Memo pobednik 4. Farme

Pobednik četvrte sezone "Farme" je Memo Haljevac!




Posle 111 dana ukupnog trajanja rijalitija, iako je ušao mesec dana posle ostalih, slikar Memo proglašen je za pobednika četvrtog izdanja Farme!

U velikom superfinalu, publika je birala između njega i starlete Stanije Dobrojević, i na kraju se odlučila za Bosanca. Osvojio je nagradu od 50.000 evra, i zajedno sa ostalim farmerima (bez Zorice Marković) u studiju proslavio uz šampanjac. Ranije su on i Stanija uživali u vatrometu, pre nego što je voditelj Ognjen za njima zatvorio vrata imanja do septembra, kada stižu novi farmeri.

Slikar iz Sarajeva Sulejman Haljevac već je učestvovao u rijalitiju "Izgubljeni", u kojem je 12 poznatih iz BiH bilo "izgubljeno" na nepoznatoj lokaciji. Memo je i pobedio, i osvojio 30.000 KM. Za sebe je rekao da je "živa vatra", da "stalno pravi čokove", što je i pokazao. A sada je trijumfovao i na Farmi, pobedivši Staniju sa kojom je bio u "poslednjem duelu".

A evo kako je izgledalo poslednje veče Farme, u kojem su redom ispadali Ša, Aki, Goca Božinovska, Radojka i na kraju Stanija.

Prvi je u superfinalu ispao reper Nenad Aleksić Ša, i sa sobom poveo "počasnog" farmera, svog psa Hulka.

Farmeri su bili nervozni, drmala ih trema... Stanija i Radojka samo jedu, a Aki je priznao da mu se "stalno ide u WC".

Ša je ubrzo stigao u studio, gde su ga dočekali porodica i prijatelji, ali i jedna plavuša sa kojom se sočno izljubio. Nije hteo da otkrije njeno ime, a i ona je bežala od voditeljke Aleksandre, koja je htela da je malo propita.

"Na Farmi sam ja bio - ja, i smetalo mi je ono što nisam mogao da se zezam na način na koji sam navikao sa svojim društvom", rekao je Ša i dodao da jedino Saški ne oprašta uvrede i psovke na račun svoje majke.

Saška je skočila da se brani, a onda skočila i mama Ljilja iz publike i pokušala da se obračuna sa njom! Srećom, na vreme su ih razdvojili.

Pogledajte kako su farmeri u međuvremenu reagovali na poruke porodica.

Za njim je, pola sata kasnije, pošao Andrija Marković Aki. Akiju se zameralo da je bio lenj, i da se nije dovoljno angažovao oko posla na Farmi iako je najmlađi, pa bi trebalo da bude najpoletniji, ali on se ne slaže.

"Kada se glasalo za najvećeg neradnika na Farmi, ja tu titulu nisam dobio", rekao je pevač i najmlađi učesnik u "istoriji" ovog rijalitija, koji je rekao da i dalje ne razume romansu Filipa i Stanije, za koju smatra da je razorila društvo na imanju.

"Popričaćemo Filip i ja sada, bez bubica, i rešićemo sve".

Treća je izbačena Goca Božinovska, iako je važila za favorita. Rekla je da je uživala u radu, da joj nije bilo teško da "tri i po meseca svima bude sluškinja", i da je zahvalna što je niko nijednom nije stavio za slugu. Na temu Vesne Rivas, sa kojom se potukla, nije želela da se izjašnjava.

"Ako bismo mogli to da preskočimo... Stavljam tačku", odmahnula je rukom pevačica koja je tada izbačena, ali su kasnije obe vraćene.

O odnosu Filipa i Stanije samo je kratko rekla da će oni, kad-tad, videti da je ona bila u pravu.

"Filip će prvi doći na moje reči, i rećiće mi jednom kada se budemo sreli - sve si tačno rekla".

Četvrta je izbačena Radojka Bogdanović, a za njom Stanija Dobrojević.

Нема коментара:

Постави коментар