MENI

Novak Đoković spasio Aleksandra Vučića iz smetova kod Feketića

Najbolji srpski teniser Novak Đoković uspeo je u dramatičnoj akciji da spase iz smetova kod Feketića prvog potpredsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića, javlja reporter Njuz.neta sa lica mesta. 

Đoković se kroz smetove do zavejanih probio potpuno sam
/FOTO: TANJUG


Vučić je ostao zavejan u koloni na putu između Bačke Topole i Feketića nakon što je učestvovao u spasavanju putnika koji su tamo prethodno bili blokirani. Taj hrabri čin koštao ga je tako što je i sam zavejan u smetovima, a u pomoć mu je odmah krenuo proslavljeni srpski teniser.

- Ne biste verovali, Nole se sam autom probio do nekoliko kilometara od mesta gde smo bili zavejani, a odatle je stigao pešice. Ubrzo je došao helikopter, a Nole je iz zavejanog auta potpuno sam izvukao prvog potpredsednika i u naručju ga preneo do helikoptera.

Usput je upadao u nanose snega, ali nije dozvolio da mu pomognemo, samo je doviknuo „Pustite mene, Antić je još u autu, spasavajte ga, promrznuće!“ – ispričao je za Njuz jedan od vojnika na licu mesta.

Novak Đoković je apelovao na političare da ne polaze na put ako ne moraju jer postoji osam kolona u kojima zavejani političari čekaju pomoć.

- Na pragu smo da završimo evakuaciju jedne kolone, a ostalo ih je još sedam. Čeka nas veliki posao, ali neću stati dok i poslednji zavejani političar ne bude spasen i evakuisan na sigurno mesto – rekao je Đoković u pauzi dramatičnih spasavanja kod Feketića.

Nenad Milosavljević, Njuz.net

Нема коментара:

Постави коментар