Belgijske vlasti su upozorile građane da ne koriste nove Fejsbuk reakcije, nakon što je otkriveno da ova društvena mreža koristi te podatke kako bi što bolje plasirala svoje reklame.
Fejsbuk je u februaru predstavio nove reakcije, koje možete da ostavite ispod raznog sadržaja koji se pojavljuje dok boravite na ovoj društvenoj mreži. Međutim, belgijske vlasti su došle do informacija da Fejsbuk koristi ove reakcije kako bi što bolje plasirao reklame korisnicima koji ga koriste.
"Ova društvena mreža vam plasira određeni sadržaj u zavisnosti kako se osećate. Upravo zato su ih sveli na samo šest reakcija, kako bi lakše određivali vrstu reklame za vas. U komunikaciji sa vašom trenutnom lokacijom i osećanjima u tom trenutku, Fejbuk dodatno profiliše vrstu sadržaja koji vam pokazuje" objasnili su oni.
Čak i ako reagujete ljutito na određeni sadržaj, Fejsbuk to prihvata kao reakciju i šalje vam sličan sadržaj uprkos tome što ne želite da ga vidite. Ovo je rečeno i iz same kompanije, koji smatraju da nema ništa loše u tome što žele bolje da plasiraju plaćeni sadržaj.
Нема коментара:
Постави коментар