MENI

Skinula se u gaćice i održala vatreni govor! (VIDEO)

Iskra Lorens, dvadesetšestogodišnja plus sajz lepotica zanosnih oblina, ostavila je putnike njujorškog metroa bez teksta kad je počela svoj govor i na samom početku objasnila da se skida u donji veš jer želi da dozvoli sebi da bude ranjiva, da bi pokazala koliko je mukotrpan put ka samoprihvatanju.

Izvor: YouTube

Svoj performans započela je u crnoj haljini, a zatim se skinula, tako da je govor održala u brushalteru i gaćicama.

Opisujući svoje telo kao "oružje", ispričala je kako je odrasla mrzeći samu sebe jer se nije uklapala u standarde ženske lepote koje nam nameću društvo i mediji.

Na svom profilu na Instagramu objavila je video, koji je za samo jedan dan pogledalo milion ljudi, i napisala: "Skinula sam se da bi se čuo moj glas, i da bih iskoristila svoju snagu da pokrenem pitanje odnosa koji imamo prema nama samima, ali i prema drugima. Svi mi imamo jedinstvenu snagu i ako je podelimo sa svetom mogu se desiti velike stvari, i možemo se nadati da ćemo, slušajući jedni druge učiti jedni od drugih i postati manje opterećeni predrasudama."

"Na kraju, mi smo svi ista vrsta, ljudi smo. I svi smo jednaki", zaključila je.



Video je za samo jedan dan pogledalo milion ljudi, a komentari su uglavnom pozitivni, mada je bilo i onih koji su se pitali da li je baš bilo neophodno da održi taj divni govor - u gaćama...

B92

Нема коментара:

Постави коментар