MENI

Prva objava bivše supruge Marka Živića nakon njegove smrti

Voditeljka Nataša Pavlović emotivnom objavom na Instagramu se oprostila od bivšeg supruga, glumaca Marka Živić, koji je 14. oktobra, u 50. godini.

Foto: Instagram/prakticnazena

Nataša je na svom Insagram profilu objavila nekoliko Markovih fotografija, njihove zajedničke uspomene i posvetila mu emotivne reči.

„Htela sam neke ozbiljne da stavim, ali ti si izabrao ove. Kada bi i sam osmeh odlučio da se povuče, ti si ga terao da radi prekovremeno. Tamnu i tešku stranu sveta farbao si u najdrečavije boje. Boje koje si sam izmišljao. Boje koje su kao magnet privlačile sve u tvojoj blizini. To je talenat veći od glume, veći od same umetnosti“, napisala je Nataša.

„Verujem da će Kruševac s ponosom dodeliti tvoje ime nekoj kulturnoj ustanovi, baš kao što si ti s ponosom stalno pričao o njemu. Pozdravi Svetu i Bilju, zagrli Čilija. Ako treba da se popravi klupica, tata je tamo. Smej se sa Šimetom, da te čujemo do Pakova. Jajop Bibi“, dodala je Živićeva bivša žena.

Nataša Pavlović, voditeljka emisije „Praktična žena“, i glumac Marko Živić bili su u braku četiri godine, a nakon razvoda ostali su u prijateljskim odnosima.

Nataša je Marku bila i velika podrška tokom borbe sa bolešću i teške operacije na jednjaku i želucu. Iako nikada nisu želeli da govore o razlozima koji su doveli do razvoda, nekadašnji supružnici u nekoliko navrata isticali su da su i nakon razvoda ostali veliki prijatelji.

Nova

1 коментар:

  1. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se na ovaj ili onaj način posvađali sve dok me konačno nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život završio i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Pokušala sam biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek bih poželjela da mi se vrati, zaista sam bila uzrujana i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi doktor Alaba mogao pomoći njegovu bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i tada mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da mu i djeca jako nedostaju, tako nevjerojatno !! Pa se vratio tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, sve zahvaljujući dr. Alabiju. On je toliko moćan i odlučio sam svoju priču podijeliti na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da dugo živi pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate bivšu leđa ili vam je muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah se obratite ovom moćnom pravopisnom kotaču. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber putem njegovog kontakta ispod +1 (580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ОдговориИзбриши