MENI

Životna borba Marka Živića: Kako je pre 13 godina pobedio zloćudni tumor

Glumac Marko Živić preminuo je danas u 50. godini u KBC Dragiša Mišović usled posledica zaraze koronavirusom, a pre 13 godina dobio je životnu bitku protiv zloćudnog tumora.

Foto: Wikipedia/Medija centar Beograd

Svojevremeno se borio i sa zloćudnim tumorom. Živić je 2008. godine imao tešku operaciju karcinoma pankreasa i želuca.

Jednom prilikom se, gostujući u emisiji “Preživeli“, prisetio teškog razdbolja u životu, kada je otkrio da ima karcinom.

„Potpuno slučajno sam to otkrio. Otišao sam kod akademika dr Predraga Peška, direktora Instituta za bolesti digestivnog trakta, i tako saznao da imam abdomenalni problem, a zatim i bolest jednjaka. Danas imam rez od 15 santimetara, duž grudi i stomaka. Abdomen je zeznut, jer oni odstranjuju šta ne valja, a onda sklapaju šta mogu. Moja operacija je trajala sedam i po sati. Ali sam shvatio da imam dve opcije: ili da uđem hrabro ili da odustanem. Naravno odmah sam se odlučio za ovu prvu“, rekao je Živić tom prilikom.

Ispričao je da mu je noć pred operaciju bilo najteže.

„Sećam se noći pred operaciju, tad mi je bilo najteže. Gledam kroz prozor, sneg pada i vidim da nema nazad, nema druge opcije. Onda kreneš da razmišljaš o svemu i svačemu, bože otkud ovo, zašto, ali mislim da mi je pomoglo što sam bio lud u svojoj energiji. Lud da tu trku istrčim“, rekao je glumac.

Ispričao je i da nikada nije posustajao, čak i kada je bilo teško. Govorio je da je plakao jer je „vezan“ za krevet.

„Zvali su me često iz klinike da pshički dižem pacijente tamo. Išao sam da ih zasmejavam i verujem da sam nekome i pomogao. Kasnije sam postao maskota celog odeljenja. Tako je bilo i dok sam sam ležao u bolnici. Desi se da padneš mentalno u toku noći jer dnevno primaš 6 ili 8 infuzija, a jedna kaplje 2 sata. Noću plačeš jer si vezan za krevet, ali sam ustajao, šetao hodnikom i glumio Rokija Balbou. Boli te sve, ali ja sam glumio da boksujem sa nekim. Pacijenti su izlazili da me gledaju, smejali se, navijali. Moraš nekako da se iščupaš iz toga. Recidivi obično stignu kasnije nakon tih stresnih situacija, imao sam trenutak da kažem sebi ne mogu više, ali sam gurao kao buldožer, iako nisam imao snage“, ispričao je glumac.

Podsetimo, Živić je 8. oktobra hospitalizovan u KBC Dragiša Mišović zbog obostrane upale pluća, zbog čega je prvobitno bio priključen na kiseonik, da bi pre tri dana bio intubiran.

Rođen je 4. aprila 1972. godine u Kruševcu, a glumu je završio 1995. na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi profesora Radeta Markovića.

Bio je stalni član Pozorišta na Terazijama i Beogradskog dramskog pozorišta, gde je igrao u brojnim predstavama, poput Kad su cvetale tikve, Ne igraj na Engleze, Sviraj to ponovo, Let iznad kukavičjeg gnezda, Delirijum tremens...

Svoj talenat pokazao je i u drugim pozorištima, a dobitnik je brojnih priznanja.

Glumio je i u filmovima i serijama, poput Beogradskog fantoma, Montevideo, Bog te video, Senkama nad Balkanom, kao i u novoj seriji Branilac na RTS-u.

Na televiziji se često pojavljivao u ulozi voditelja. Na RTS-u je bio jedan od voditelja novogodišnjeg šou-programa Luda noć. Osim toga, 5 ciklusa je vodio kviz Zdravo Evropo, a imao je emisiju Marko Živić šou na TV Foks.

Često je davao glasove crtanim likovima u sinhronizovanim verzijama na srpskom, pa je tako bio medved Belu u Knjizi o džungli 2, Nim Galu u filmu Epik, Rafaelo u Rio i Rio 2, Miro u Arturu i Minimojima i miš Morton u Hortonu.

Bavio se humanitarnim radom i učestvovao u brojnim akcijama.

Sa voditeljkom Natašom Pavlović se, posle četvorogodišnjeg braka, razveo 2015. godine.


Vesna Čipčić neutešna zbog smrti Marka Živića: Ovo nije trebalo da se desi

Glumica Vesna Čipčić, koja je s Markom Živićem odigrala mnogo predstava u Beogradskom dramskom pozorištu potresena je njegovom smrću.

Životna borba Marka Živića: Kako je pre 13 godina pobedio zloćudni tumor

„Jako sam tužna. Ovo nije trebalo da se desi. Marko je otišao mnogo ranije nego što je trebalo. Sećam se naših divnih zajedničkih predstava, tugujem za Markom“, rekla je vidno potresena glumica.

Podsetimo, Marko Živić preminuo je danas u 50. godini usled posledica zaraze koronavirusom.

Živić je 8. oktobra hospitalizovan u KBC Dragiša Mišović zbog obostrane upale pluća, zbog čega je prvobitno bio priključen na kiseonik, da bi pre tri dana bio intubiran.

Izvor: NOVA, RTS, DANAS

1 коментар:

  1. Moje ime, Isabella Ethan Nakon 12 godina braka, suprug i ja smo se na ovaj ili onaj način posvađali sve dok me konačno nije napustio i preselio u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život završio i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Pokušala sam biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla kontrolirati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolovima jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek bih poželjela da mi se vrati, zaista sam bila uzrujana i trebala mi je pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi doktor Alaba mogao pomoći njegovu bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i tada mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da mu i djeca jako nedostaju, tako nevjerojatno !! Pa se vratio tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš je brak bio jači nego prije, sve zahvaljujući dr. Alabiju. On je toliko moćan i odlučio sam svoju priču podijeliti na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćan čarobnjak. Uvijek ću se moliti da dugo živi pomažući svojoj djeci u vrijeme potrebe, ako ste ovdje i trebate bivšu leđa ili vam je muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah se obratite ovom moćnom pravopisnom kotaču. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber putem njegovog kontakta ispod +1 (580) 373-2215 Hvala dr. ALABA.

    ОдговориИзбриши