MENI

Hrvatski mediji nahvalili Konstraktu: Evo zašto će biti na vrhu Evrope!

Hrvatski portal Index.hr objavio je čalanak pod naslovom „Ovo je sedam razloga zašto će Srbija biti na vrhu Evrope (a Hrvatska neće)“.

Foto: Eurovision Song Contest/Eurovision.tv/ EBU / NATHAN REINDS

Prema pisanju ovog magazina, sedam razloga su: nacionalna euforija, interes medija, društvene mreže, društvena angažovanost, autentičnost, to što je Konstrakta vizuelno zanimljiva i što je "zabole" za Evroviziju.

"Kada je 2007. godine Srbija za predstavnicu na Evrosongu izabrala Mariju Šerifović i njenu baladu 'Molitva', nastala je nacionalna euforija. O Mariji Šerifović te godine brujala je cela zemlja i svi su znali - nešto će se dogoditi."

"Nije bilo realne osnove za takva razmišljanja - imidž Srbije u Evropi bio je prilično loš, zemlja se te godine prvi put takmičila samostalno, bez Crne Gore, a godinu dana ranije pobedio je žestoki hard rok sastav Lordi, koji je stotine autora bacio u zabludu da je došlo vreme žestoke muzike na Evrosongu i da će trend potrajati.

'Molitva' se puštala svuda, nije postojao Srbin koji nije znao ko ide na Evroviziju i nije postojala osoba koja pesmu nije prepoznala na radiju. Suludo je očekivati evropski uspeh od pesme koja ni u vlastitoj zemlji ne postane hit. Koliko se hrvatskih evrovizijskih pesama sećate poslednjih deset godina? Jedne ili nijedne. Upravo tako", piše Index. hr i naglašava da je jedan od razloga Konstraktinog uspeha i to što se već nedeljama u medijima piše o njoj.

Dalje u tekstu se navodi da je Konstrakta dobila na hiljade reakcija, parodija i stikera i da "takav tretman na društvenim mrežama ove godine nema ni Ukrajina, koja je apsolutni favorit na kladionicama".

Kao još jedan od razloga navodi se to što se numera naše predstavnice bavi društvenim problemom.

"Konstrakta je vizualno zanimljivija od bilo kojeg takmičara ove godine, bilo da se govori o njenom fizičkom izgledu, bilo da se govori o tome kako izgleda njen nastup. Izgleda potpuno drugačije od bilo koje izvođačice koja je u proteklih 15 godina predstavljala Srbiju i većinu zemalja Evrope. U svom izgledu Konstrakta kao estradna umetnica nema ni jedan element kiča ili turbofolka. Njeno lice je ove godine najupečatljivije. Koncept tamnokose žene s crvenim ružem i belom uniformom koja pere ruke nasred evrovizijske pozornice jednostavno ne može ostati neprimećen i potpuna je suprotnost šljokicama i vatrometu koje se decenijama smatra za simbole Evrosonga", piše pomenuti medij.

Na kraju teksta tekstu se navodi još jedan razlog zbog kojeg će Konstrakta biti na vrhu Evrope, a to je:

"Zabole je za Evrosong".

"Svima je jasno da ova žena nije provela karijeru razmišljajući o pobedi. Na njenu pesmu nijedan hit ili hitić Evrovizije nije imao nikakav uticaj, kao što ništa što smo videli na Evrosongu u proteklih 66 godina nije uticalo na njen scenski nastup. Konstrakta je stvorila evrovizijski hit bez ijednog sastojka koji Hrvatska i ostatak Evrope stavljaju u svoje tačke i napravila originalnu pesmu koja je umetničko ostvarenje i verovatno najkvalitetnija audiovizuelna tačka koja je ikad napustila tlo bivše Juge u napadu na Evropu", piše na kraju članka.

1 коментар:

  1. pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Shira elijah, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao toliko čudan i ne razumijem što se događa, on je prepun od kuće do druge žene, toliko ga volim da i ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da budem siguran muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plačući i plačući tražeći pomoć, pričala sam o tome s njegovom obitelji ali nisam dobila odgovor. Tako mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Pričala mi je o čovjeku po imenu dr. Alaba, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa . Stvarno sam se uvjerio, brzo sam kontaktirao njegovu email adresu, dralaba3000@gmail.com ili njegov WhatsApp/viber na taj broj +1(425) 477-2744. Objasnim mu sve svoje probleme, rekao mi je da ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, a ja sam to rekla, rekao je da će se nakon 3 dana moj muž vratiti i početi moliti, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши