MENI

Kako se osloboditi sala na stomaku: Napitak od tri sastojka koji se lako pravi

Ako želite da se oslobodite naslaga na stomaku, probajte ovaj napitak koji se vrlo lako pravi. To je kombinacija čia semenki, meda, limuna i vode u tačno određenim količinama.

Pixabay

Čia semenke su poznate kao odličan antioksidans i pune su vlakana, što je odlično za bolje varenje. Limun detoksifikuje organizam, blagotvorno deluje na kožu, stimuliše rad mozga i digestivnog sistema, pomaže pri gubitku viška kilograma... Med je dobar za mnoge stvari, a između ostalog pojačava protok krvi i ubrzava metabolizam.

Kombinacija ova tri zdrava sastojka pomaže u boljem varenju i detoksikaciji organizma. Kombinujte ih u tačno pravom odnosu i dobićete napitak koji vam može pomoći da se rešite viška sala na stomaku.

Sastojci:

  • čaša i po vode (2,5dl čaša)
  • kašika meda
  • sok od jednog limuna
  • kašika čia semena

Priprema:

Stavite čija semenke u vodu i ostavite ih da odstoje sat vremena da nabubre. Ako nemate vremena da čekate ujutru, uveče ih stavite u vodu, a ujutru dodajte ostale sastojke.

Dodajte limunov sok i med i dobro promešajte. Ako želite da napitak ima glatku teksturu, stavite ga u blender.

IZVOR: 24.HR

1 коментар:

  1. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+66 81 302 8552).

    ОдговориИзбриши