Građanima se preporučuje da, ukoliko žele da izbegnu eventualne nesuglasice oko iznosa na računu, sami dostave trenutno stanje brojila. To mogu učiniti na jednostavan način putem zvanične android aplikacije „Prijava stanja brojila“, zatim putem sajta Elektrodistribucije Srbije, mejlom na prijavastanja.su@eps.rs, ili telefonom putem broj 0800-220-225.
Ilustracija: play.google.com |
Aplikacija omogućava brz i siguran unos podataka, čime se korisnicima garantuje precizniji obračun potrošnje. Rok za prijavu elektronskim putem je od 1. do 6. u mesecu. Ko nijeuspeo u ovom roku da prijavi, kako saznajemo, obračun će biti izvršen prema prosečnoj potrošnji iz istog meseca prethodne godine, odnosno aprila 2024.
Iz Elektrodistribucije poručuju da se trenutno radi na uspostavljanju redovnog ritma očitavanja i da bi se situacija trebala stabilizovati u narednim mesecima. Do tada, samostalna prijava stanja brojila ostaje najpouzdaniji način da potrošači osiguraju tačnost svojih računa.
Kada je reč o plaćanju, korisnicima su i dalje na raspolaganju svi standardni kanali – putem uplatnica, mobilnog i elektronskog bankarstva, kao i u najbližim poslovnicama Pošte i banaka.
Za sva pitanja, reklamacije i prijavu stanja, građani mogu kontaktirati Korisnički centar Elektrodistribucije Subotica na broj telefona 024/619-560. Takođe, reklamacije je moguće podneti i elektronski, putem obrasca dostupnog na sajtu EDS.
S obzirom na povećan broj poziva, savetuje se strpljenje prilikom pokušaja kontaktiranja službe, a elektronska komunikacija trenutno je najbrži način za dobijanje odgovora.
Нема коментара:
Постави коментар