MENI

Top razočaran u Velikog brata: Izgubio sam za 20 glasova? Smešno!


- Smešno je generalno to što je Žarko pobedio, ali ja sam pravi pobednik i idem ulicom podignutog čela. Da sam znao da sam ja bio favorit, možda bih i organizovao glasanje za mene, rekao je za „Blic“ Dragutin Topić dva dana posle izlaska iz kuće „Velikog brata“.


Dragutin, kojem se u glasu oseća razočaranje, kaže da o „Velikom bratu“ više ne želi da govori.

- Na tu priču stavljam tačku. Kao što sam već rekao, ja sam pobednik i tako se osećam. Čak ni sa suprugom Biljanom nisam razgovarao o tome. Imali smo pametnijih tema da se njima bavimo - završio je vicešampion.

Topić kaže da uživa u vremenu koje provodi sa porodicom.

- Srećan sam u krugu porodice. Ne volim medijski da se eksponiram ni da se hvalim, ali ljudi mi prilaze na ulici, grle me, čestitaju mi. Niko mi nije rekao da je glasao za Žarka, ali eto... - ističe pomirljivo Top.

Da podsetimo, Top je posle finala bio vidno neraspoložen i jedva je čekao da ode sa Košutnjaka. Na žurki u kući VB se zadržao jedva pola sata, samo da bi ispoštovao protokol i ugovor koji je potpisao.

Do informacije kolika je razlika u glasovima „Blic“ je došao odmah po završetku finala “Velikog brata“. Činjenica da je pobednik za samo 20 glasova trijumfovao i da je pobeda bila za dlaku nije ostavila ravnodušnim ni ljude koji rade u „Emoušenu“.

- Užasno sam razočarana što Top nije pobedio jer je izgubio bukvalno za 20 SMS glasova. Ja sam pratila glasanje i na svakom preseku Top je bio apsolutni favorit. On je veliki sportista i šest puta je predstavljao našu zemlju na Olimpijadi - rekla nam je voditeljka Katarina Vučetić.
(Blic)

Нема коментара:

Постави коментар